قوانین و مقررات

انواع محصولات طیف

  • طیف تولید کننده ام دی اف روکش طبیعی چوب به صورت سفارشی
  • نمایندگی رسمی ام دی اف ایگر ، کاوون، وان اسکین
  • تولید کننده ام دی اف اکسپکتروم تحت لیسانس آلمان
  • وارد کننده تیغ اره ام دی اف بر

مدت زمان تحويل

پس از ثبت سفارش در سایت در صورتی که محصولات ام دی اف طیف با روکش طبیعی را سفارش داده باشید محصول طی 3 الی 5 روز آماده سازی و آماده تحویل میگردد که این مورد با توجه به تعداد سفارشات متغیر است. سفارش ام دی اف های خارجی ایگر ، وان اسکین، کاوون طی 24 ساعت آماده تحویل و بارگیری میباشد.
محصولات ام دی اف در محل فروشگاه واقع در سایت چوب خاوان آماده تحویل به مشتری است. لازم به ذکر است نیاز است شما هنگام دریافت سفارش خود کارت شنایی معتبر ارائه دهید.

روند مرجوعي كالا و نحوه فسخ خدمات

محصولات طیف به دلیل سفارشی بودن کار قابل فسخ نمیباشد. همه محصولات در محل فروشگاه سالم تحویل مشتری خواهد شد. در صورت مشکل فنی قبل از تحویل امکان تعویض برای محصولات وجود دارد.

در صورتی که کالا بعد از ارسال مرجوع شود، کالا باید مانند زمان تحویل بدونه هرگونه ضربه و خط و خش و آسیب بدنه و لبه ها کار به طیف برگردانده شود تا کالا مرجوع شود.

روند استرداد وجه

اگر قبل از آماده سازی سفارش درخواست لغو سفارش را دارید. کل مبلغ دریافتی طی 24 ساعت به شماره شبای واریزی شما عودت داده میشود. دیگر کالا ها در صورتی که شرایط مرجوعی را داشته باشد پس از برگشت کالا به انبار وجه آن طی 24 ساعت به شماره کارت یا شبایی که پول را واریز کرده عودت داده خواهد شد.

ساعت پاسخگويي

طیف در روزهای کاری از ساعت 9 الی 17 پاسخ گوی شما مشتریان عزیز است میتوانید با شماره 33281056 تماس بگیرید . همچنین در صورت نیاز میتوانید با پشتیانی از طریق واتساپ و تلگرام 09361036287 در تماس باشید.

نحوه پرداخت وجه

بعد از ثبت سفارش و تایید کارشناس فروش جهت تامین کالا و خدمات مورد نیاز ، مبلغ سفارش را به شماره کارت اعلامی واریز نمایید.

شيوه حمل و نقل

حمل و نقل محصولات طیف به عهده مشتری می باشد و کالا درب فروشگاه تحویل مشتری خواهد شد. در صورتی که نیاز به ارسال بار دارید و با هماهنگی مشتری کالا با توجه به تعداد و حجم توسط باربری به صورت پس کرایه ارسال خواهد شد. محصولات تیغ اره نیز توسط پست به سراسر ایران به صورت پس کرایه ارسال میشود.

ثبت سفارش

ثبت سفارش در سایت به منزله درخواست شما برای خرید کالا یا خدمات مورد نظر است ، تغییر وضعیت سفارش به در حال انجام به منزله تایید کارشناس فروش جهت تامین کالا می باشد. در صورت هر گونه مساله ای ممکن است طیف قادر به تامین کالا با تعداد مورد نظر شما نباشد با توجه به اینکه مبلغ به صورت آنلاین دریافت نمیشود و پس از تایید کارشناس فروش است این مورد به خریدار اعلام میشود و در صورت رضایت خریدار ، پس از مبلغ کالا در تعداد اعلامی کالا به مشتری تحویل داده میشود.

نحوه پشتیبانی و خدمات پس از فروش

ما در ساعات کاری هر روزه آماده پاسخ گویی به شما عزیزان هستیم. محصولات طیف با ضمانت اصالت کالا تحویل داده میشود.

قوانين و مقررات مربوط به رعايت حريم شخصي

طیف ممکن است نقد و نظرهای ارسالی کاربران را در راستای رعایت قوانین وب سایت ویرایش کند. همچنین اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، طیف می‌تواند از اطلاعات ثبت‌شده برای پیگیری قانونی استفاده کند. کاربران ضمن استفاده از خدمات وب‌سایت طیف، حق ویرایش اطلاعات و استفاده از آنها را در چارچوب فوق‌الذکر به طیف اعطا نموده و حق اعتراض را از خود سلب می‌نمایند.
باید تاکید شود که حفظ و نگهداری رمز عبور و نام کاربری بر عهده کاربران است و لذا برای جلوگیری از هرگونه سواستفاده احتمالی، کاربران نباید آن اطلاعات را برای شخص دیگری فاش کنند. در صورتی که کاربر شماره همراه خود را به فردی دیگر واگذار کرد، جهت جلوگیری از سواستفاده یا مشکلات احتمالی کاربران باید شماره موبایل خود را در پروفایل تغییر داده و شماره جدیدی ثبت نمایند.
مسئولیت هرگونه خسارت احتمالی که ناشی از عدم رعایت موارد فوق‌الذکر توسط کاربر باشد، با خود کاربر بوده وکاربر حق هر گونه ادعا علیه طیف را از خود سلب می‌کند. طیف هویت شخصی کاربران را محرمانه می‌داند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی‌کند، مگر اینکه با حکم مقام قضایی یا اداری صالحه یا طبق قوانین و مقررات رایج کشور موظف باشد در اختیار مراجع ذی‌صلاح قرار دهد.در این موارد هیچ گونه مسئولیت قانونی مبنی بر جبران خسارت برای طیف وجود ندارد و کاربران با اعلام رضایت خود در استفاده از خدمات وب سایت ضمنا حق هرگونه اعتراض را از خود سلب نموده اند.

به اطلاع کاربران رسانده می‌شود که طیف همانند سایر وب‌سایت‌ها از جمع‌آوری IP و کوکی‌ها استفاده می‌کند، کوکی فایلی است که به درخواست یک سایت، توسط مرورگر ایجاد می‌شود و به سایت امکان ذخیره بازدید‌های شما و مناسب‌سازی آنها را فراهم می‌نماید. بسیاری از مرورگرها امکان غیرفعال کردن کوکی را فراهم کرده‌اند، به این منظور می‌توانید راهنمای مرورگرها را مطالعه کنید. اما پروتکل، سرور و لایه‌های امنیتی طیف و روش‌های مناسب مدیریت داده‌ها حداکثر تلاش را به عمل می‌آورد که اطلاعات کاربران را محافظت و از دسترسی‌های غیرقانونی جلوگیری کند. طبیعتا مسئولیت هرگونه سواستفاده به شخص یا اشخاص متخلف مربوط بوده و طیف حق اعتراض و پیگیری را از طریق قانونی بنابر صلاحدید خود محفوظ می‌دارد.
در صورتی که تمایلی به دریافت ایمیل‌ها و خبرنامه‌های طیف ندارید، می‌توانید بر روی کلمه لغو عضویت در انتهای صفحه ایمیل کلیک کنید.
طیف برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران همه توان خود را به کار می‌گیرد و امیدوار است که تجربه خریدی امن، راحت و خوشایند را برای همه کاربران فراهم آورد.

نحوه ثبت شكايات مصرف‌كنندگان

طیف همواره خواهان برقراری شفافیت کامل و رعایت استانداردهای اخلاقی در کسب و کار خود بوده است. در این راستا، ایمیل info@teyfco.com این فرصت را برای اشخاص طرف قرارداد ایجاد می‎کند تا هرگونه تخطی از استانداردهای اخلاقی را به شرکت گزارش کنند.

منظور از تخلف چیست؟

تخلف اقدامی عمدی است که فرد با ایجاد ممانعت و یا با توسل به اعمال و ابزار فریب کارانه و یا غیر قانونی مرتکب می شود تا به منافع غیرقانونی برای خود و دیگر افراد دست یابد یا موجب ورود خسارت غیرقانونی به دیگران شود. در بسیاری از مواقع چنین اعمالی با هدف فریب دادن و یا گمراه کردن دیگران انجام می شود و آنها را به انجام عمل خلاف سوق می دهد یا آنها را از انجام عمل درست و یا اتخاذ تصمیم صحیح باز می دارد که در مواردی این اعمال یا ابزار می توانند فاقد شواهد مادی باشند. شما می‎توانیدبرای به اشتراک گذاشتن اطلاعات خود در خصوص فعالیت‎های نادرستی که مغایر با قوانین و مقررات یا استانداردهای اخلاقی است، به ما ایمیل ارسال کنید.